Frågor och svar

Våra erfarna handläggare ser noggrant över ditt försäkringsärende. Vi ansvarar för att samla in relevant underlag och information, både från dig och andra involverade parter. Då säkerställer vi att varje aspekt beaktas. Genom denna noggranna process strävar vi efter att maximera din ersättning och säkerställa en smidig hantering av ditt ärende. Din trygghet och rättvisa är vår högsta prioritet.

Vid framgångsrik ersättning ligger vårt arvode på 20% av den totala ersättningen. I händelse av utebliven ersättning är vår tjänst kostnadsfri.

Vi strävar endast efter nöjda kunder. Skulle ersättning utebli anser vi det som ett misslyckande. Det tycker vi inte att du ska betala för. På så sätt är processen helt riskfri för dig.

Det beror på, varje ärende är unikt och kräver vidare utredning för ett konkret svar.

När du skapar ditt ärende analyserar vi det inom två veckor. Själva processen beror på flera faktorer och kan dröja allt från veckor till månader. Vi håller dig ständigt uppdaterad.

En fullmakt ger oss tillgång att representera dig. På så sätt kan vi kontakta försäkringsbolag och involverade parter för att maximera din ersättning.

Genom att fylla i formuläret får vi en preliminär uppfattning om hur vi kan ta vidare ditt ärende. Vänligen tryck på “Skapa Ärende” för att testa dina möjligheter. Vi hör av oss om vi behöver mer underlag.

Tryck på knappen “Kontakta oss”

Skulle vi behöva mer underlag eller information hör vi av oss. Vi kommer att kontakta dig antingen via mail eller telefon.